2011 - the list

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Köpte en lägenhet tillsammans med Bananiel! Vuxnnaste grejen evvöööör! Och idag är det bara tre veckor kvar till inflytt!!

Har du några nyårslöften?
Jag ska börja spara undan pengar och sköta min ekonomi bättre. Och tänka mer på att alltid utgå från mig själv och lyssna mindre på hur "det ska vara".

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
JAAAAAAAAaaaa!! En Millie och en Kevin välkomnades till världen. Fast föräldrarna till Kevin har barn sen innan men de blev tvåbarnsföräldrar i år!

Vilka länder besökte du?
England och Tjeckien! (Fick en påminnelse av Hanna att jag faktiskt var i Lettland också. Vi åkte ju kryssning till Riga!)

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
1 Januari, mammas 50årsfest! Det var awesome. Lär ju aldrig glömma att mamma fyllde 50 lixx. Hela året har varit ömäjzing men jag kan inte komma på något direkt datum?

Vad var din största framgång 2011?
Min personliga utveckling och de beslut jag har tagit.

Största misstaget?
Att jag inte sparade mer pengar..

Bästa köpet?
NYA LÄGENHETEN!!!

Vad spenderade du mest pengar på?
Mat, alkohol, kläder, resor. Roliga saker som har gjort mig glad!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Daniel gör mig glad, varje dag. Likaså min familj och mina vänner! Är så tacksam för de fantastiska människor jag omger mig med!!

Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2011?

Alla låtar med Nicki Minaj, VERONICA MAGGIO, Turtleneck & chain-skivan med TLI

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Gladare! Ju mer tiden går desto mer känns det som att allt faller på plats.

Vad önskar du att du gjort mer?

Sparat pengar och kanske.. tränat? Hehehe. Köpte ju årskort på Friskis men kunde lätt ha tränat ännu mer.

Favoritprogram på TV?
Kollar ju alla serier på datan så på TV måste jag säga.. Idol. Eller Bonde söker fru-kvällarna jag och Freddie hade! Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Vaknade av att Daniel hade gjort frukost på sängen, fick paket och hade en aaaaaaawesome fest!


Hur skulle du beskriva din stil år 2011?

Mer feminint. Började köpa klänningar!

Den bästa nya personen du träffade?
Emelie. Love at first sight!

Kommentarer
Postat av: Hanna

du var i riga också! det måste ju tillhöra nåt sorts land. typ estland? eller nåt. lettland?

2011-12-31 @ 11:24:28
Postat av: Kitty

Gott nytt år! (: Och grattis till lägenheten!

2012-01-02 @ 09:13:31
URL: http://www.kittonia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0