B-day

Idag är ingen vanlig dag, för det är Bananiels födelsedag! Det har varit en riktigt mysig dag men nu är vi sjukt trötta. Klockan är inte mer än 21 och vi tänkte väl gå och lägga oss snart..

Vi hade vänner över på födelsedagshäng igår, spelade spel och tog några öl, och vi somnade väl vid 3-4 nångång så ringde klockan 9.30 imorse så jag kunde smyga upp och fixa frukost på sängen till Daniel! Jag fixade baguetter, varm choklad med grädde och strössel och jordgubbsmunkar. Så fick han vakna till min LJUVA stämma med frukost och paket på sängen!

Frukostbrickan


Kortet han fick av mig... hehehehehehe


Första presenten: NWA bandtisha


Andra presenten - Zombiebrädspel!


Efter frullen kollade vi Boondock Saints och mös i soffan, jag råkade somna lite så vi flyttade oss in till sängen och vilade en kort stund och sen testade vi spelet Daniel fick av mig! Det var riktigt najs, avancerade grejer! Mycket taktik och planerande, instruktionsboken var typ 8 sidor och riktigt stor så det var en del att läsa på! Men vår testrunda gick bra och det var riktigt kul när man började fatta reglerna. Efter det kom familjen och fikade, Daniels mamma hade gjort tårtor (YESSSSSSSSSSSSSSS) och det var jättemysigt. Nu sitter vi här, sjukt sega, och ska väl snart gå och lägga oss.

Nu längtar jag till julafton!!!!!!!!!!!!! GE MIG NUYYUUU

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0