Dålig, dålig update..

Ja, det har varit svindåligt med inlägg under julhelgen. Detta beror på två saker!

1) Jag gjorde en pakt med mig själv att lägga undan alla måsten och bara totalnjuta av den fantastiska julen och min underbara familj
2) BLOGG.SE HAR INGEN BLOGGAPP TILL ANDROID! Bara till Iföne. Snacka om diskriminering jaooo. Så eftersom jag som tur är inte släpar runt min lille dator vart jag än åker så kan jag icke blögga. Bara skicka in bilder till bloggen. Men inte skriva nåt. Hur skumt är inte det?

Men nu är jag tillbaka iallafall, efter en svinmysig jul först i Skultuna hos mamma och sen i Tumba hos pappa. Åh, jag har fått så megamycket fina presenter också!!! Mamma typ "vi ska inte köpa så mycket julklappar i år" men det låg ju som vanligt asmånga paket under granen! Eller, bredvid granen faktiskt eftersom vi hade en incident för ett par år sen då granen vickade omkull och föll pladask på grund av alla klappar under granen..

Nu är det tillbaka till verkligheten och sekunden jag klev in i lägenheten vid min hemkomst började jag styra upp livet. Har spenderat de senaste två dagarna i telefon med CSN och skickat papper hit och dit. Måste fixa praktik också. ÅÅÅH. Hatar när man blir så sjukt stressad av något men man tar aldrig tag i det?? Har fan sagt i flera veckor nu att "idag måste jag ringa och fixa praktik!". Händer aldrig. Men IDAG tänker jag fixa det. Tummis.

Nu vill jag att Bananiel ska komma hem med maaaat! Ska kolla runt lite möbler på blocket så länge för imorgon är det bara TRE veckor kvar tills vi flyttar!!!! IIIIIIIIIIIH

CIAO

Kommentarer
Postat av: Carolina

Fast vad har du för android? Faktum är att HTC t.ex äger ut iPhone på allt, t.ex att man kan blogga utan app, precis som om man satt vid en riktig dator...



http://carrooouw.se/2011/december/android-anvandare.html#comment

2011-12-30 @ 12:41:15
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0