Jericho

Jexx, Jepson, Pekka, Chex osv - är alla smeknamn på min syster. Världens bästaste knäppsyster som har åkt tillbaka hem till Göteborg nu. SAKNAR HENNE REDAN SOM FAN!! Helgen har varit guld. Har varit upp till typ 5 både fredag och lördag och bara pratat, druckit vin, spelat spel, chillat - umgåtts. Blir alltid helt tomt i mitt lille hjärta när hon åker hem igen. Vi har ju så jävla roligt, våran humor - och jag skrattar aldrig så mycket som jag gör med Jessica. Har bara SÅ JÄVLA KUL. Nu saknar jag henne så sjukt mycket ååÅÅ men vi ses ju snart igen, till jul. Jag önskar mig en teleportör i julklapp så jag kan träffa min syster jämt!

<3333333333333333333333333333333333333333333

Fick förresten 5 finnar i pannan i Lördags. De var inte där när jag sminkade mig på morgonen men när vi kom hem från stan hade det ploppat upp fem oinbjudna gäster i min panna!!?!??!? Vad är upp med det, liksom??

Kommentarer
Postat av: Carolina

Sminkets fel, helt klart. Evil make-up!

2011-12-05 @ 13:08:03
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0