Minijul

Jag och Daniel hade en världsamysig minijul igår! Vi började med att laga jullunch - quornbullar, prinskorv, omelett, ägghalvor, gravad lax och potatis - som vi avnjöt med julmust medan vi kollade på Elf. Efter det var det paketöppning och jag fick de här skorna!!!!!!!!!! SÅ HIMLANS FINA!!
Efter paketöppningen spelade vi spel som Daniel fick av mig i julklapp - Star Wars äventyrsfrågespel! Det var najs som fan! Älskar sällskapsspel!! Sen kollade vi på mysiga The holiday som tillochmed Daniel gillade (han brukar ge mig cred för att jag faktiskt gillar BRA romantiska komedier..) och mös i soffan. Sen spelade vi lite mer spel, åt snacks och bara hade det fetingmysigt. JAG ÄLSKAR JULEN GE MIG MER JUUUUUUUUUUL längtar som fan till Lördag och Söndag då det är jul först hos mamma och sen i Stockholm hos pappis. ÅÅÅÅ längtar. Umgås och mysa med bästa familjen, finns inget bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0