Needz thö pepp

Hej bloggo!

Idag har varit en förjävla seg dag, jag har känt mig helt tappad och orkat ungefär NOLL. Helt sjukt seg har jag varit, och det har ju känts lite trist för att det är fredag och jag hade väl hoppats att jag skulle haft lite högre ambitioner än att ligga i soffan i min onepiece och kolla på hela första säsongen av My super sweet sixteen (ja, det är precis vad jag har gjort) (ja, jag har Sweet sixteen på DVD..). Men nu verkar det iallafall som att peppen sakta men säkert kryper fram i mig, jag har tillochmed fått på mig lite smink och tagit en öl!

Kanske ska hem till Pontus en sväng, det är ju nära så det orkar jag. Haha. Plus att han bor i en likadan lägenhet som vi ska flytta till så då kan jag gå runt och ögonmåtta lite. Kul om jag skulle ta med mig tumstocken. Kanske borde...? Nä men har ju bara varit i vår nya lägenhet en gång på visning så det kan nog vara bra att kolla om det stämmer överens med hur jag minns att det ser ut.

Och om det inte blir något hos Pontus kanske jag har hunnit hitta kraften att ta mig ner på stan och ta en öl med Emelie! Nu ska jag fixa håret och peppa med musik!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111!!!!!!!!!!11!!11


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0