Pot ledom

Vad är upp, dudez? Jag har precis kollat på dagens nya avsnitt av Top Model all stars - säsong 17 alltså! Tycker det blir lite jobbigt ibland när Tyra Banks ska vara så überteatralisk, sitter nästan och skäms lite framför datorn när jag tittar? Hon är ju fantastiskt supervacker och allt det där, men kan hon tona ner liiiite på sång, teater, dialekter robot-teman osv i top model så skulle jag känna mig en gnutta lyckligare i denna värld.

Idag har jag varit ute i skultuna och hjälpt mamma (dvs legat i soffan med hunden och kollat 16 and pregnant - har ju inte MTV här hemma!!), städat lite och varit ute med hunden och sådär. Sen tog jag mig ut i stormruggvädret och åkte in till stan och åt på VIVALDI med Hanna - mömz.

Fyndade även ett par byxor på Gina Tricot! Älskar sån "paperbag-waist" på byxor, tycker det är sketasnyggt. Och dessa hittade jag för 49 spänn på Gina! (Sa det till Hanna idag så det nästan lät som VA-gina, oops)


Just nu är jag fett sugen på godis. ToBLeRoNeEeEEe!!!!! Men tror ni jag orkar gå till ICA? Icke. Och tur är väl det. När vi flyttar och bor precis bredvid ICA kommer det väl sluta med att jag är med i ett såntdär fetmaprogram där de måste lyfta mig ur sängen med en lyftkran eller nåt hehehe. Som tur är älskar jag mina kurvisar precis som de ser ut nu men vill gärna undvika scenariot då jag på riktigt kan hota folk till livet genom att säga "JAG SÄTTER MIG PÅ DIG!!"


 

Kärlek till er denna första deciembre! pusZ


Kommentarer
Postat av: Hanna

DET VAR SUPERMYSIGT! ;* ............giiiiiiina

2011-12-01 @ 21:57:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0