Tidig julklapp

Kommer hem från stan och hittar ett paket under julgranen som Daniel slagit in och jag typ ÅÅÅÅ EN JULKLAPP TILL MIG?? *überglad* och Daniel nickar och säger m-mm! Minsann!

En kvart senare ska jag ta min dator och sätta mig i sängen men hittar inte datorn. "Vart fan har jag lagt den?" tänker jag och letar ÖVERALLT. Då ser jag Daniels fnissiga busblick som tittar på paketet under granen.. Och mycket riktigt. Han hade slagit in min dator och lagt den där!! SNEAKY.

Jag älskar ju att öppna paket så jag var glad ändå.

Kommentarer
Postat av: Kitty

Haha kul grej! (: Har förresten sett det nyaste avsnittet av How I met your mother nu. Sjukt ledsen och besviken. Svor en lång ramsa i slutet.... ://

2011-12-07 @ 09:51:56
URL: http://www.kittonia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0