Christmas is all around

Ska kanske ta och berätta vad vi gjorde idag? Vi har varit hos mäklaren och skrivit kontrakt med personen som ska köpa vår lägenhet!! Vill ni veta vad vi fick för den då? JAA DET ÄR KLART NI VILL! 420.000 bambattas!!!!!! Föfan!

Det känns sjukt bra verkligen, utgångspriset var ju 375.000 och då räknade vi med att få kanske 350. Innan vi började sälja sa jag till Daniel att jag ville ha 300 för den (noll koll på bostadspriser jao) och nu sitter vi här med kontrakt på 420.000 liksom. Det gör så jävla mycket att man målar om och lägger golv osv. Lägenheten är så uppiffad och fin nu, den är verkligen värd det!

Vet ni vad jag gjorde mer idag? Tror att jag kanske kommer uppröra lite här nu men det skiter jag i för det är så jävla mysigt att jag dör! Vi har köpt en julgran och pyntat den!! DET ÄR SÅ JÄVLA MYSIGT HÄR NU! Ja, jag vet att det är tidigt men det är fan snart tredje advent och lucia så det är acceptabelt tycker jag! Vill hinna njuta av vår fina gran och få en riktig julkänsla. Det blev ju en plastgran i år eftersom det är drygt med barr och grejer i lägenheten och fördelen med det är ju att det finns en massa fina färger, så det blev en vacker kopparfärgad gran med guld och silverkulor. Ska åka till IKEA imorgon och köpa mer pynt till den!


Yep, det ligger redan lite klappisar under granen. Och fler ska de bli!!

Kommentarer
Postat av: Hanna

det var verkligen en jättefin gran! <3 julkänsla.i.min.mage!

2011-12-06 @ 19:53:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0