Bloggar jag läser

Kände för en lista. Här kommer en lista med mina favvoblöggar!

1. HanaPee
Bloggen som startade mitt seriösa bloggläsande och är min absoluta favvoblögg of all times! HanaPee är rolig, cool och underhållande.

2. Blondinbella
Efter många år av fördomar mot denna blonda donna så började jag läsa hennes blogg och insåg att hon är jävligt vettig, inspirerande och sjukt cool!

3. Egoina
Rolig blogg av soft brud jao

4. Blog by Willis
Sjukt rolig blogg med asroliga bilder, kissar på mig jätteofta pga denna blogg hihihi

5. Kenza
Asbra blogg för både mode och underhållning!

6. KnivLisa
Ännu en humorblogg. Gillar såna vettyyyy! Gravid tjej som jobbar på FRIDA vars pojkvän pratar mycket och ofta i sömnen. Typ?

7. Jessica Hansson
Min syster jaoo! Läser hennes blogg slaviskt för jag saknar henne såååå!! <333333

8. En kopp te
Awesome pysselblogg som skrivs av min kära vän Liza!

9. En korv
Ömölöös blögg, läser den enbart för att jag förekommer där ibland... HEHE. Skoja. Läser den för att Emelie är typ bezt.

10. Posh24
När jag behöver en dos kändisskvaller!!

11. Foki
Tittar in ibland hos Foki för att det är så himlans fina bilder!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0