Bloggdesign

Nu har jag fixat min systers blogg och gett den en ny design. Det blev så bra att jag vill fixa till min egen design! Så jag lär väl sitta och pyssla med det den närmsta tiden. Ju mer man lär sig om kodning och sånt desto finare kan lill-blöggisen bliii. Vill också ha nåt cleant!

Imorgon ska vår lägenhet fotograferas så jag och Daniel har städat som idioter idag! Vår lägenhet har ALDRIG varit så fin!! Nåväl. Ska väl proppa i mig godisresterna från bion igår och kolla ett avsnitt av Sons of Anarchy eller nåt!

Bajjjjjjjjjjjjjjjjjs

Kommentarer
Postat av: Milena

Så duktiga ni är...Nu har ni verkligen kämpat.

Skönt när allt är över och ni sitter i er nya lägenhet :-))

Håller tummarna att ni får mycket betalt för er lägenhet.

Kramar till er bägge♥

Milena



2011-11-21 @ 11:38:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0