"Där sket vi en lök"

..sa Freddie när han insåg att vi kommer missa Veronica Maggio imorgon när hon spelar i Västerås. Mitt nya favorituttryck? EEH JA.



Idag ska jag och Bananiel ta tag i livet och göra en skoluppgift, ringa mäklaren och ta en tripp ner på stan och umgås lite. Sen ska jag och mamma hem till min bror på myyyyskväll!! Älskar att umgås med min familj. Saknar babysis som bor i Göteborg bara <3<3<33<3<3<3<333333<3<33333333333333 MISS UUUU
Även pappa i Stockholm är saknad men honom ska jag hälsa på i helgen!


Nu ger Daniel ifrån sig livtecken från andra sidan rummet, vilket måste betyda att Sons of Anarchy är slut och vi ska sätta igång att styra upp dagen.
Adjöken frökenz!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0