Holabandola

Hej bloggiz!

Här ligger jag under täcket och kollar på Sons of Anarchy! Väntar på att mamma ska komma och hämta mig så vi kan åka och träna. Idag är budgivningen i full gång, you guys!! Verkar som att vi får lägenheten såld! Berättar när budgivningen är över vad det landade på men jag kan säga att det i skrivande stund är över utgångspriset. Känns stört najs. Längtar så jävla mycket efter vår nya lägenhet!

Jag och Bananiel har varit duktiga idag och pluggat lite. Och justja, jag köpte klart ALLA mina julklappar igår!! och presenter till Daniel som fyller år 18:e december. Orka fylla år precis innan jul? Undrar om vi kan flytta hans födelsedag till typ september och låtsas att han föddes då istället? Hehe.

ÄMEH NU SKA JAG GLIDA TTYN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0