ROBINSONFESTEN 2011

I somras fick jag en idé om att ha en fest där man faktiskt kunde rösta ut festdeltagare och igår gick den av stapeln - och rakt in i historien! Det var en helt fantastisk kväll och jag som programledare hade sjukt kul.

Vi varvade utröstningarna med pris/immunitetstävlingar och åkte man ut fick man lämna ön med en karta - till DEN ANDRA ÖN som var en fest som styrts upp i anknytning till Robinsonfesten. Det kom ungefär 20 personer och det åkte ut mellan 4-5 personer åt gången tills det bara var 5 personer kvar som tappert tävlade om äran, robinsonpokalen och lite glöggisar.

Det spelades även in lite "bikter", bland annat av mig, så jag gjorde ett litet hopklipp!!



Tänkte även slänga in lite bilder från denna fabulösa kväll som ni kan njuta av!































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0