Serier

Idag har varit en busy day! Tog sovmorgon till klockan 12, så jävla skönt. kunde inte somna inatt så gick inte och la mig förrän vid 2. Så gjorde jag och Daniel två skoluppgifter, BAM! Skolan har blivit lite bortprioriterad nu när vi har renoverat så det kändes bra att komma igång igen. Sen ringde mamma och ville att jag skulle åka ut till skultuna och gå ut med Cindy för hon behövde jobba över, så jag satte mig på bussen och gick ut med hunden och käkade lite i skultuna. Sen åkte jag och mamma till träningen (vill ni gå på ett riktigt bra pass, gå på jumpa medel Tisdagar 19.30, Anna är så jävla bra) och nu har jag precis kommit hem och hunnit duscha!

Nu ska jag komma ifatt med lite serier. Är en riktig serienörd och har halkat efter tre dagar så nu ska jag kolla på Chuck, Desperate Housewives, Supernatural, Walking Dead, Gossip Girl, How I met your mother och Ensam mamma söker (hehe).

Lär ju sätta igång nu och kolla om jag inte vill vara uppe hela natten, så L8ERZZZZZZZZ

Kommentarer
Postat av: Hanna

asså...... jag ligger också så efter med serierna. är för trött för att ens ta tag i det. imorgon kanske!

2011-11-23 @ 19:54:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0