Stockholms internationella poesifestival

I Torsdags var jag och Freddie på Stockholms internationella poesifestival! Det var mysigt. Det coolaste av allt var att Tomas Tranströmer var där! Kan nu skryta med att jag stått bredvid en nobelpristagare. Längtar efter att köra "jag har aldrig" på nån förfest och bah ameh ja har aldri vart i samma rum som typ en nobelpristagare OCH SÅ FÅR JAG TA EN KLUNK och alla kommer avundas mig och sen vann jag. Får då ska man helt plötsligt kunna vinna i "jag har aldrig". Bara för det. Reglerna kommer ändras.

Blev dock asnervös i pausen när jag satt och bajsade på handikapptoan att Tomas Tranströmer skulle rulla in efter mig. Då skulle jag köra den på "jag har aldrig" - assåh ja har aldrig haft en nobelpristagare andas in mina bajsångor hehehe *tar en klurre*

FÖRRESTEN så var det så jävla fint julpyntat i Stockholm. Asfint överallt och vi kollade in NK's julskyltning och den var magisk.

Sen sov vi över hos min papi och jag spenderade fredagen med att leka med bästa Elias och hålla i Kevin! Myskillarna deluxe.

Stockholms internationella PC.. Nästa år ska vi gå på Stockholms
internationella Mac.


Ett av NK's skyltfönster. De var det finaste ever, ni borde gå och kolla.


Vattenskallen


Tycker han ser ut som en efterbliven fågel?



Kommentarer
Postat av: Carolina

HAHA! Jag fattar inte hur du kommer på allt :D

2011-11-28 @ 08:47:53
URL: http://carrooouw.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0