Täntän

Hohooo!

Igår var en fedt mysigt kväll! Jag, Freddie och Fredrik drog hem till min bror och lagade veggieburgare, kollade på film och spelade spel. Och drack vin såklart heehehe. Riktigt myZzZZig kväll med bästa killarna.


Fredrik och Freddie


Min bruuuur


MOI

Denna lördag kommer bjurra på lite bio med Daniel, hans syster och min bror (trots att vi egentligen inte har råd), sen ska jag hem till Emelie och spana in hennes nya lya, ta några glas vin och när de rör sig ut på krogen så glider jag hem ty jag är en fattiglapp. Men jag känner peppen! Känner ni peppen?? *KASTAR PEPPEN PÅ ER*

Nu ska jag schögga till mä lite! Och justja, vi ska se Tintin! Tänker alltid automatiskt på Magnus Uggla när jag tänker på Tintin, för han skrev så jävla roligt i sin blogg för hundra år sedan att hans pappa hade uppfostrat honom med att uttala alla namn i Tintin korrekt - alltså franskt. HAHAHA. Ser framför mig hur han sitter i sin skolbänk med en liten lunchlåda och en skolbok och pratar med sina kompisar om "Tän-tän" "kapitän Addock" osv, hahahHAHAH. Dör. Magnus, din roliga jävel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0