Våld löser allt

Idag ska jag och Abrakadaniel på lägenhetsvisning! Jag är så sjukligt pepp på denna fina boning att jag har funderat på att kanske ta med mig ett vapen och hota de andra budgivarna? Kanske tillochmed de som äger lägenheten nu? Jag vill ha den nuUUuu. Ska visa bilder på stället sen när vi kommer hem igen! Det är superfint.

Har hämtat böckerna från posten men inte ens öppnat paketet. Jag orkar fan inte idag. Spenderade morgonen med att åka ner på stan och irra runt på diverse apotek. Såg dessutom ut som en påse skit då jag undefär rullat ur sängen och ner på golvet i klädhögarna, krälat runt och fått på mig någon omatchande kombination och sen kutat ut som en idiot till bussen. MEN jag lyckades ju shoppa lite på stan också! Jag borde verkligen inte shoppa men det var ju halva reapriset på Lindex så jag köpte en BH, ett par trosor och ett par såna Bridget Jones-trosor som håller in magfläbbet! Allt för 80 spänn! WIHOO! Tänk att kunna se schlank ut för 30 spänn, trodde aldrig den dagen skulle komma. Nä men jag har ju fått den fantastiska gåvan att alla kilon jag går upp går jag nästan enbart upp runt magen. Så himla praktiskt? Näe.

Efter lägenhetsmassakern som kommer resultera i mitt och Daniels nya hem så ska jag iväg och träna med mamma. Bästa passet, jumpa medel på Friskis på Tisdagar. Hon som har det är så jäfvulskt pepp så man blir megataggad av henne.


Klippelipp!


Nu ska jag spana in nya avsnittet av How I met your mother och gör mig lite fiiiin. ADIOS MUCHACHOS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0