Vuxenpoäng

Nu har mäklaren varit här och gett oss ett bra besked om vad vi kan få för vår lägenhet, så det känns super. och OCH! Vi har ju budbattlat med en annan person i några dagar, och sen är det en till intresserad som har avvaktat och ännu inte lagt något bud. Så ringde mäklaren nyss och sa att de vi har budat mot har lagt sig, så nu återstår att se om den andra hemliga personen tänker buda!! One down, one to go! Så himla spännande. Börjar bli fett nervös för att vi kanske får den? Då måste vi ju fixa klart våran lägenhet snabbt?? OCH SÄLJA DEN? Det är nästan för många vuxenpoäng på en och samma gång. VUXEN OVERLOAD. Men fan vad awesome det vore. Världens bästa julklapp om vi skulle bli med större lägenhet!

Sitter och färgar håret igen.. blekning tar aldrig på mitt hår. Däremot om jag köper en ljusbrun och lägger i blir mitt hår typ svart. Hårjävel, sluta motarbeta mig!

Daniel frågade nyss om jag vill med på spelning ikväll. Inte Veronica Maggio som spelar ikväll, och inte ens Kapten Röd som kör en krogspelning utan ett METALBAND? Daniel som är inbiten hiphopare bjuder in mig på metalspelning? Och jag tänker lite att, äh, bjurpar han på inträdet så är det klarre!

PuZzzzzzzzzZZzZZzz

Kommentarer
Postat av: Lolle

Ni borde gå till Våran klubb! (:

2011-11-03 @ 17:28:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0