Zombie

Jag och Daniel var så sjukt uppe i varv igår efter att ha städat HEEELA DAGEN så jag kunde inte somna förrän klockan 5 och Daniel är fortfarande vaken..

Anledningen till att jag inte ligger och vilar min cementtunga vattenskalle på kudden är ju att mäklaren kommer hit med en fotograf klockan 10. Då ska det fotas, och lägenheten är uppstajlad till tänderna! Vafan.... Varför kom det plötsligt en asstark doft av hundmat?? Är det jag som luktar Pedigree? Vad fan är detta?! Det sjuka är att jag blir fan lite hungrig av det. MMmmmmmm. HehehehehHEH.

.....Anyways, efter att mäklaren varit här jag ju garantera att vi kommer däcka på två röda. Daniel är just nu inne i den övertrötta dryga fasen och jag är i den nyvakna sömnberövade fasen. Misstänker att han kommer krascha vilken sekund som helst. Han har ju faktiskt dygnat om typ en timme.

Jag som hade tänkt sminka mig lite men jag kommer sitta och välla över som en påse skit i soffan. Men det är okej! Så länge inte fotografen är en pudding hehehHHEeeeee.

SKOJA DANIEL YOU'RE THE ONE AND ONLY AND IIIIIIII HAAAAAAAD THE TIME OF MY LIIIIIFE osv
puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0