Ambitiös

Jag hade stora planer för denna dag, nämligen att åka ner på stan och lämna in papper till försäkringskassan. Tror ni jag gjorde det? Icke! Jag börja pillra lite med bloggdesignen och blev sittandes i timmar. Sån är jag. När jag väl är inne i nåt är det sjukt svårt för mig att slita mig. Det enda jag har lyckats med idag är att duscha! Och äta riskakor. Det får bli stan imorgon helt enkelt!
 
Produktiv idag
 

Frågan är ju hur man ska styra resten av veckan? David jobbar ju mellan 7-16 denna vecka, Freddie till 18.40 och Hanna har flyttat till GOTLAND!! Inga helgplaner har jag heller. Får väl gå till Vasa och lira boule med russinen. Eller köpa ett nytt pussel... hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0