Måndag

Ännu en ny vecka. Tiden går så fort! Idag har jag och David fixat med lite grejer och prickat av dagens "lista". Nu står han i köket och lagar lunch till oss, sån lyx. Sen ska vi gå en promenad i Rocklundaspåret och när vi kommer hem väntar Little big planet 2!! Har äntligen köpt ett nytt. Det är ett av mina absoluta favoritspel till PS3, jag älskar ju plattformsspel! 
 
Det börjar verkligen kännas som höst ute. I lördags var det soligt men ändå höstkyligt i luften och på kvällen/natten var det kallt och luktade höst. Mysigt tycker jag. Nu längtar jag till Kulturnatten! Höjdpunkten på hösten i Västerås! Jag tycker att det känns skönt med höst eftersom vi knappast fick någon sommar så hoppas jag på att vi får en fin höst istället. Och nu är det ju mindre än 4 månader kvar till JUL!!! Det längtar jag massor till!! Älskar julen. Ska baka, stöka, mysa, umgås, äta och bara njuuuta. 
 
Nu börjar det lukta ljuuuuvligt i hela lägenheten, så jag ska duka fram lite. Adieu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0