MIND = BLOWN

Jag känner mig som en idiot. Så sjukt efter. Anledningen? Jo, imorse när jag precis hade vaknat så låg jag och David och pratade om random saker i sängen, och så säger han plötsligt något om "parents" och då kommer jag plötsligt till (kanske) den största insikten i mitt liv!! DET ÄR DÄRFÖR MAN KALLAR FÖRÄLDRAR FÖR PÄRON!?!?! Pääreents = päron!!!!! MIND = BLOWN!! Hahahahahahaha jag fattar inte att jag aldrig har kopplat det förut!? Är det här något som hela svenska befolkningen har fattat utom jag?? Det känns som att jag äntligen får vara med i gänget nu, som att jag jag varit exkluderad från klubben men nu får jag va määääää!
 
Kommentera snälla och berätta om det bara är jag som aldrig har fattat detta? Hahahaha. WHO'S THE GOOSE? ME!

Kommentarer
Postat av: hanna

aaaaaaaaaaaaaaldrig tänkte på!

Svar: TACK GODE GUD!!!!!
camillafrankie

2012-08-28 @ 12:37:55
Postat av: grizaa

Japp. det är bara du. :P

2012-08-28 @ 22:20:51
URL: http://www.enkoppte.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0