Onsdag

Idag har jag, som doktorn ordinerade, gått upp i tid (ställde klockan på 8 men gick upp 8.30 - helt ok) och promenerat typ en timme. Slutstationen för promenaden var Råby där jag hälsade på Sandy och Millie! Det var mysigt, och behövligt med lite sällskap. 
 
Millie blev glad när jag plockade fram kameran
 
Sen när hon såg sig själv i frontkameran blev hon väldigt skeptisk..
 

Jag blir alltid lika imponerad när jag träffar Millie (och andra små barn) över hur mycket hon kan och förstår. Skulle kunna sitta och studera henne hela tiden, haha. Så himla klipsk!
 
En annan rolig grej som hände idag var att de ringde från ett annat jobb i Stockholm och efter en snabb telefonintervju ville de ha dit mig på intervju på fredag! Så det känns asbra. Så skönt att det börjar hända lite nu!! Är trött på att inte ha några pengar och vill komma igång med mitt liv! 
 
Anyways, jag och David ska laga lite käk nu och chillaaaaaa. Pozz.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0