Pärla

Fredaaag! Idag ska jag och David åka ut på en välbehövd tripp till stugan i Långsjön och bada, grilla och ta det lugnt ute i naturen. Just nu är det mitt favoritställe att vara på när man bara vill koppla av och släppa stressen och allt man går runt och tänker på jämt. Där ute kan man bara vara, det är lugnt och skönt och man kommer bort från datorn och tv:n och kan bara umgås med varandra. Det blir nog lite fiske, kanske en tur med båten och grillning. Och, förhoppningsvis, ett dopp i sjön. Det var jättevarmt när jag gick till ICA för två timmar sen men nu börjar det se väldigt mulet ut. 
 
Igår när jag inte hade något att göra kom jag på att jag skulle göra några pärlplattor! Det är som terapiarbete att bara sitta och pärla en stund så det var najs. 
 
Yoshi och Deadpool
 
Scott Pilgrims huvud. Kroppen är på g den med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0