STHLM


Jag har färgat håret mörkbrunt, men det syns inte så braaaa.
 

Nu ska vi snart bege oss mot Stockholm, tänker åka förbi Karamellfarbrorn och ladda med färdkost (hehe) och lägga fram papper och penna så vi kan spela bilbingo!!! Jag älskar bilbingo. Mest med min familj. Eller jag älskar alla våra bilaktiviteter, faktiskt. Vi brukar öva på att sjunga låtar i kanon, leka bilkurragömma (OBS! Svårt!) och jag och mamma brukar spela fantasiyatzy. Det innebär i princip att man har låtsastärningar som man låtsasslår osv. Jag får ofta yatzy på första slaget. Mamma däremot får alltid dåliga kast? Konstigt. 
 
Under Stockholmsvistelsen så kommer jag hinna med en, KANSKE TVÅ, jobbintervjuer! Det är ju najs! Ska vrida på charmen på högsta volym osv. Har en intervju på Måndag och sen väntar jag på ett samtal om en annan. It's fina fisken. Nu ska jag tvinga David att packa klart resväskan annars får han STRYYYYK!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0