Zleeplezz

 
Vad ni ser på denna bild är den smått störda minen hos någon som inte kan sova och har spenderat de senaste 4 timmarna med att kolla på gamla avsnitt av Project Runway. Jag blir liksom inte tröttare av det heller för jag blir så engagerad och upprörd?! Huuuuur?
 
Jag har de senaste nätterna sovit fruktansvärt dåligt, när jag väl sover så drömmer jag mardrömmar eller stressiga drömmar och jag drömmer heeela tiden jag sover så jag får knappt nån djupsömn. Så fort jag vaknar till och blundar igen så börjar en ny stressig ångestdröm. Har drömt att folk har dött, att jag blivit förföljd, att jag håller på att dö, att jag ska resa iväg men aldrig kommer till flygplatsen osv osv osv. Dryga drömmar. Så nu kan jag inte sova överhuvudtaget. Jag sitter och lyssnar på det ljuvliga ljudet av Davids snarkningar från sovrummet och önskar att det var jag. Jag vill väcka David så vi kan vara vakna tillsammans, men han börjar ju jobba 7 så det kanske vore lite taskigt.... eller??? Ska springa in och ruska om honom och skrika "OM INTE DU ÄR VAKEN MED MIG SÅ ÄLSKAR INTE DU MIG!!!". Känner att man blir lite smågalen av att inte sova. Vet att det ligger en liten kniv bredvid sängen som jag använt till att öppna paket med galgar, kanske ska lägga mig och rista in lite grejer på hans kröpp. Tänk vad förvånad han skulle bli imorgon bitti! Så tokigt!!! 
 
.....nä. Försöka sova igen kanske? Nattiiiiiz.

Kommentarer
Postat av: griza

Något jag blir upprörd över när jag tittar på gamla PR-avsnitt är när en av deltagarna skapar ett fantastiskt plagg och domarna dissar det och man sitter själv på faktan att den typen av kläder blev strax där på über modern eller är modern idag.

Svar: Haha ja, exakt! Irriterandeeeeeeeeee!
camillafrankie

2012-08-15 @ 06:53:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0