Drömmar

Inatt hann jag drömma JÄTTEMYCKET. Lite av det jag hann drömma var att jag hade en katt. Den var jättegosig och den älskade mig för att jag hade räddat den från att drunkna i svartån. Sen drömde jag att jag körde bil som en idiot i rondeller. Det går aldrig bra när jag kör bil i drömmar, det blir alltid som i tv-spel för det är min enda referensram till att köra bil. Så det blir typ GTA och poliser i de flesta fallen!


Typ såhär såg bilen ut som jag körde också!! Vad i helvete!

Sen drömde jag att jag kom på Daniel med att vara otrogen!! Jag blev svinarg och gjorde slut med honom för jag fick reda på att han inte bara hade sex utan hade ett förhållande med en till tjej och vi visste inte om varandra. Så jag gjorde slut med Daniel och då försökte han döda mig. Haha. WTF. Han försökte skjuta mig med en hagelbössa?? Så jag var svinarg på honom när jag vaknade imorse. Ända tills jag kom på att jag hade drömt att jag också var otrogen inatt, hahaha. Med han som spelar Neville Longbottom (som har blivit svinsnygg nu om ni inte har sett det??). Men det var inget bra för jag fick dåligt samvete i drömmen plus att Neville var dålig i sängen. Kände mig besviken och lite som Marshall som måste döda av Lily i sina sexdrömmar innan han kan ligga med nån annan, hahaha.


Matthew Lewis som spelar Neville... MMmmmmmMMmMMm




Fan ta dig, Daniel!!!!!

Kommentarer
Postat av: jexx

Kika in på min blogg och ge tips om inlägget om du vill! Behöver smakråd.



Om du fortfarande inte kan kommentera så skicka ett sms om du vill :)

2012-02-04 @ 23:45:03
URL: http://jeessicahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0