En säck potatis

Happ, här sitter man som en säck potatis med huvudvärk och zingon i högsta hugg. Väntar på att Beppe ska komma över med Lycka, för idag ska jag vara hundvakt! Kommer bli fett mysigt med lite djursällis. På tal om zingo så pratade jag och Kicke om Kenny Starfighter i torsdags och hur gött det låter med chokladzingo!! Vill testa det!

Igår blev en grym kväll iaf. Blev öl med grabbarna och det var najs som tusan! Drack lite öl hemma hos Alle med min bror, Fredrik, Morgan, Ludde och den andra Fredrik som var med en stund. Sen gick vi till Sportsbar och lirade lite Time crisis och Sega rally (Airhockeyn var trasig!!), och när de stängde vid 1 så drog vi till Pitchers och tog en öl. En jävligt schysst kväll helt enkelt!

Nu kom Beppe hit med Lycka! Lilla myshunden. Hon springer omkring och utforskar nya lägenheten med stor iver! Får väl se vad kvällen har att bjuda på sen. Har en del förslag men det kan likagärna bli att jag och Lycka kollar mello och chillar i soffan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0