Flashback

Fick nyss en spyflashback! Jag TROR att jag var uppe och spydde inatt? Eller var det kvällen innan?? Kommer knappt ihåg men jag var inne på Egoinas blogg nu och läste ordet "spy" så fick jag en flashback av att jag hängde över toastolen och hurvade?? Måste ha varit inatt. Tog ju taxi hem från Niklas vid 5 imorse, och med tanke på att jag vurpade innan jag satte mig i taxin talar lite för mitt tillstånd (plus att det är fett halt ute iofs). Men det är spännande med minnesluckor, haha. Nu vet ni allt om det och kan av det dra slutsatsen att jag har haft en fett rolig helg! Grabbkvällen i fredags, och sen igår var jag ju hundvakt åt Lycka så vi låg i soffan och kollade mello och tog några glas vin och åt ost & kex! Efter mello drog jag hem till Kim för mer grabbhäng och broccoligratäng och fler glas vin (börjar ana vart det gick fel..).

Vid tolv tog jag bussen ner på stan och mötte upp Sanna och Emelie på Pitchers för en öl, och träffade massa roligt folk och hade svinroligt!! Sen blev det efterfest hos min bror och därifrån tog jag taxi klockan 5 och drog tydligen hem för att ha ett privat litet kräkkalas! Idag har jag varit sjuuukt seg. Gjorde baguetter och kollade Zoolander, sen sov jag lite mer och sen har jag spenderat resten av dagen i soffan med Big bang theory och nu - Sims 3!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0