JIHO

ÅåååååÅååÅÅÅå jag är en glá tjäj! Intervjun gick galant igår och idag fick jag veta att jag blir timanställd på Önsta fritidsklubb/gård där jag gör min praktik nu. Det är verkligen världens bästa ställe. Personalen är grym och barnen och ungdomarna är fantastiska. Trivs som fan. Aldrig känt så här för nåt jobb tidigare *JoBbÄLsKaRViRgIN* *NyKäR* osv. Längtar till helgen då jag ska göra praktik på gården och vi ska kolla mello!? PEPP

Grinar fan inombords när jag tänker på att dethär är sista praktikveckan på Önsta och nästa vecka börjar jag på förskolepraktiken. Kommer bli sjukt trist efter dethär! Nu kom jag på att jag måste maila min handledare och säga att jag har fått timanställning så de kanske ringer in mig någon dag under förskolepraktiken och då tänker jag jobba varesig de vill eller ej!

Imörrn är jag ledig så jag tänker städa här hemma, färga håret, klara sista banan på CoE och träffa KickizZz. Kanske Freddie en sväng också? Hörde rykten om det iallafall. Nu borde jag ta en dusch för jag sitter här och kliar mitt intorkade svett efter träningspasset på Friskis.

PUSSSSSSSSSSS

Kommentarer
Postat av: Jexx

Åh va kul!!! Grattis får man väl säga då! Roligt att du trivs så bra! Själv börjar jag snart klättra på väggarna, måste hitta något nytt!

2012-02-08 @ 12:08:39
URL: http://jeessicahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0