Kiss i hjärnan


Hallojzan! Har nyss kommit hem från praktiken och sen en sväng på stan med Freddie och mammis. Känner med helt död. Som om någon blåst ur min hjärna. Fan, nu blev jag hungrig också! Orkar EJ göra mat.

Jaha, idag har jag haft första förskolepraktikdagen. Det är så jävla mycket tråkigare än på Önsta. I MISS U. Alla vuxna som jobbar på förskola är ju liksom larviga, om ni fattar vad jag menar? Gör sig till och skojilojar med barnen hihihohoo rumpilumpstumis pruttiprutt bananhatt HIHIHOHOHO TJOLAHOPPSANSA

Och jag är liksom inte sån och känner att jag skulle sälja min värdighet om jag låtsades. Känns som att barnen typ "eh okej........", haha. Sen är alla barn så jävulskt giriga och skrytiga! JAG LEKTE MED DEN FÖRST! JAG VILL LEKA MED DET SOM HAN LEKER MED! MIN LEKSAK ÄR BÄTTRE ÄN DIN! JAG ÄR BÄTTRE ÄN DIG! JAG VILL VINNA I SPELET! VARFÖR FICK INTE JAG VINNA? NI ÄR BAJSKORVAR!!!!! osv osv osv

Antar att jag kommer komma in i det snart. Hoppas det för jag gillar icke att gnälla. Men det är vinter och man är ute heeeeeelaaaaaaaatiiiiiiideeeeeeeeen på förskolor. Och man gör ju inget? Man står som en ispinne i två timmar och kollar på när barnen äter snor och planlöst irrar omkring på en liten inhägnad gård. Känner hur tårna sakta men säkert kyls ner och antar en lila nyans samtidigt som det värker så förjävla mycket att man bara hoppas att de ska ramla av så man slipper känna nåt.

JA JAG GNÄLLER. Jag tror det är så jag kommer överleva. Det + att jag köpte varma strumpor idag. Och vantar. Kände hur de ba "n00b" när jag sa att jag inte ens äger ett par termobraxer eller vantar. Hujedamig!

Nu ska jag sortera tvätt! Sen lär jag väl laga matlåda tills imorgon. Hoppas ni har haft en bra dag idag!

Kommentarer
Postat av: Milena

Bläää va tråkigt det låter...Hoppas verkligen att det blir bättre... Hoppas också att du inte har blivit utplacerad den största delen av utevistelsen bara för att du är ny.Jag håller på dig du fixar det.Stor o varm Kram

Milena

2012-02-13 @ 23:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0