Monday monday monday

IDAG LYCKADES VI! CSNPAPPER INSKICKADE! Det var finally någon på skolan som kunde stämpla skiten och skicka in. Nu väntar vi bara på att CSN ska ringa om några dagar och säga att det är fel och att vi måste göra om det.. Känner mig rätt gnällig idag, men det är bara för att det är en sån rastlös/trött dag. Ni vet när man har astråkigt men man orkar inte göra nåt? Då blir man lite gnällig.

Ska iallafall ta en fikis med Freddobert senare idag och rensa hjärnan lite. Ska bli skönt att komma ut ur lägenheten och ventilera hjärnan.

Egentligen har jag nog ingenting att skriva om, jag försöker bara skjuta upp pluggandet så länge som möjligt? Har 5 uppgifter jag skulle behöva göra den här veckan egentligen. Kommer max göra två om jag känner mig själv rätt, och sen förbanna mig själv senare för att jag måste göra en massa uppgifter samtidigt som jag gör praktik och egentligen ska koncentrera mig på APU-uppgifterna som ska göras då.

AAAAAAAH KISS I HJÄÄÄÄRNAAAAN
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0