Platform shoes

Imorse hade jag en fett stressad förmiddag, då jag åkte ner på stan en timme innan bussen till praktiken skulle gå så jag skulle hinna köpa med mig Vivaldisallad till middag. Till historien hör att jag fick ett nytt bankkort på posten i förrgår, så jag klippte mitt gamla kort som man gör. Idag så fick jag nämligen ÄNTLIGEN mina pengar från CSN!! Så jag skulle gå in på ICA och köpa en frukt och macka till frulle för att fira att jag faktiskt inte har minus på kontot längre men så funkar inte min gamla bankkod till kortet?? Så jag får panik och ringer Daniel och ber honom kolla om det stod nån ny PIN-kod i brevet jag fick med kortet. Men icke, det står att det ska vara samma kod. Så jag går till Nordea och köar i 20 minuter och börjar känna mig fett stressad och panikig, tänk om jag inte kan köpa nån mat nu när jag ska iväg och "jobba" i 9 timmar!? Så när jag snackar med kvinnan i kundtjänsten så visar det sig att jag har fått fel kort, ett Visa Electron... Och jag som KLIPPTE MITT JÄVLA KORT KVÄLLEN INNAN. Orka livet, kände jag lite då. Man får äntligen pengar och så klipper man kortet..............................!! JIHO

Så jag fick ta en ny lapp och köa till kassan för att ta ut lite cash och föra över resten av pengarna till Daniels konto. Sen sprang jag till Vivaldi och köpte käk, gick förbi Kicke på Game och hetsade lite och sen gick jag ner på Nilson och hittade Sixtysevenplatådojerna för halva priset!! ETT PAR KVAR I MIN STORLEK. Kunde inte ha varit mer av ett tecken från ovan? Så nu är jag ett par platåskor rikare och jag blev lite gladare. Sen hade jag en asbra dag på praktiken. Älskar verkligen min praktik!! Det trodde jag inte, men det är fantastiskt iallafall. Underbart personal och sjukt härliga ungar!
Nya platådojerna! Daniel hatar dem, haha.
Ser mig själv dansa till Rebecca & Fiona iklädd dessa, hehe.

Kommentarer
Postat av: Mimi

Jag älskar dojjerna!! tittade på liknande igår!

Suicide considerations för jag redan har komplex för mig längd så det blir ALDRIG platådojer för mig :((



wear them with pride sweet sister

2012-01-28 @ 12:30:24
Postat av: camillafrankie

roger that!

2012-01-28 @ 16:47:24
URL: http://camillafrankie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0