Friday the 13th, guess who’s playing Jason?

Fick hem två par vårskor från H&M idag och jag fullkomligt älskar båda två!! Det första paret är ett par höga skor som fanimig är de skönaste höga skorna jag har testat! Köper alltid fina höga skor men använder dem aldrig för att de är sjukt obekväma men de här var som att gå på luft! De andra är ett par låga tygplatåskor som jag också älskade! Enkla men snygga. Vill hitta en schysst jeansjacka nu bara att ha till våren!! Typ en ljus, lite 90-talsstuk. Lite snyggt oversize typ!
Annars så känner jag mig just nu lite vilsen. Känns som att jag har enormt mycket som händer i livet som ska fixas och styras upp osv och jag har tappat bort mig själv lite i allt. Jag har tur som omger mig med så många sjukt bra människor! Behövs när man hamnar i en litn svacka. Och allt löser sig alltid. Det vet jag ju! Nu ska jag ta en dusch och sen försöka hitta någon slags pepp inför kvällen! Har köpt vin och hoppas på att orka ta mig iväg och ta ett eller ett par stycken glas med mina vänner. PUSS!

Kommentarer
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej på dig :) Va gärna med och tävlar om dagens blogg (om du inte redan är med)

http://sense.webblogg.se/2012/january/vinnaren-bli-dagens-blogg-9.html

Ha en bra helg! =)

2012-01-13 @ 23:17:26
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0