See you in english!

Fredaaaaaag! Fifan vad tiden går fort nuförtiden. Men det är skönt. Segt att det är så jäfvulskt trist väder ute. Jag ska snart dra iväg och jobba på klubben och sen ikväll väntar antingen spelkväll med grabbarna eller öl med Emelie. Eller en kombinerad variant kanske?? Vore väl det ultimata!

Vill bara tillägga här att jag blev lite rörd i hjärtat när jag tänkte på hur många awesome sjukt fina vänner jag har! Jag menar, på inflyttningsfesten var det ungefär 30 pers här och då hade jag ändå bjudit in 60 pers som är människor jag verkligen gillar. Sjukt att jag har så många fina människor i mitt liv!? Vissa träffar man inte lika ofta som andra men det spelar ingen roll. Som Linus, som kom på inflyttningsfesten! Honom har jag inte träffat på nästan tre år och inte snackat så mycket med heller, men när han kom hit var det som att ingen tid hade gått och vi hade lika kul nu som då. Fantastiskt!

Imorgon blir det mellofinal hemma hos mig, Sanna och Hanna kommer över och hejar! Jag vill att Loreen ska vinna jag. Gillar även Molly och Danny men Loreen är klart bäst. Efter mello drar vi vidare hem till Beppe på inflyttningsfest!! Kommer bli ännu en awesome helg känns det som.

Nej, nu måste jag kila till bussen! PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0