The dude

Sitter här med morgonrocken täckt av riskakesmul och känner mig jävligt FRESH. Vaknade av mig själv vid 8 som jag har gjort de senaste dagarna och låg och spelade UNO på telefonen i en halvtimme innan jag gick upp (jag har väl berättat att jag har blivit beroende av UNO i mobilen!?!?). Har sedan dess befunnit mig på exakt samma ställe i soffan. Kollat lite ANTM och 9gaggat osv. Ägnat en kärleksfull tanke åt mina idiotvänner. Är pepp på kvällen! Ska hem till Emelie och käka och ta en bärz sen och vidare hem till Sanna!

Imorgon blire tydligen karaoke, men jag kommer (förhoppningsvis) bara vara publik och lira airhockey ossodäraa. Nu ska jag ligga apatisk och stirra på skärmen en stund, sen pallra mig till duschen och skölja bort mina synder. Ha en fin helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0