Mörrn



Har ej sovit bra inatt. Inte igår natt heller för den delen. Kan liksom inte slappna av? Jag drömmer om att jag inte får sova, eller att jag bara för sova på kalla, hårda golv och liknande. Det som är skönt med det är iofs att det nästintill är en fröjd att gå upp på morgnarna för det är så frustrerande att försöka sova! Idag vaknade jag vid 7, vilket är bra eftersom jag måste upp sketatidigt på Torsdag (börjar 7) så försöker jag vänja in kroppen i en schysst dygnsrytm. 
 
Idag tänkte jag roa mig med att laga mat och göra matlådor. Ta en långprommis med Sigge. Så sjuuukt tråkigt att vara hemma ensam hela dagarna! Men jag ska nog ta pendeln till Södertälje sen och hälsa på hos Liza och Chippen!! Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0