Rapport från Tumba

Jag ligger här och tänker på att det är liiite mer än tre månader kvar till jul och jag LÄNGTAR. Har redan börjat planera in julmarknad på skansen och fila på en önskelista!! Fifan vad mysigt! 
 
Jag är precis nyvaken och ligger och drar mig i sängen. Började ju mitt jobb på Citymail i torsdags så jag har haft fullt upp. Hittills tycker jag att det känns riktigt bra. Man jobbar 8-9 timmar om dagen med lite rast men tiden går jättefort, man hinner knappt titta på klockan innan det är dags att gå hem. Så det känns bra! Har fått köra moppe både torsdag och fredag och det är kul! Så hittills har jag inte fått jobba något på konditionen direkt, haha. Men det kommer. 
 
Idag ska jag och Dejvid dra till Heron city och gå på bio och förhoppningsvis spela lite i arkadhallen! Han har haft fullt upp med plugg så det ska bli mysigt att bara koppla av och göra nåt kul ihop. Nu ska jag väl kliva opp! Possssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0