Torsdag

Tjenixen! Nu har jag jobbat på Citymail i en vecka och det går framåt! Idag känner jag mig supernöjd med min prestation. Har kört själv och det har gått skitbra. På måndag ska jag testa cykla och sen är jag nog redo att köra igång all alone på riktigt!! Kult. 
 
Imorgon drar jag och David hem till Västerås tills på Söndag, ska bli skönt att komma hem en sväng. Ska hämta ut mina glasögon, gå på kulturnatten och dra ut en sväng till Skultuna! Behöver klippa mig också. Och färga håret! Ska styras. 
 
David gjorde också en ful min men fegade ur bakom matteboken i sista sekunden. Svikare!!
 
Konversation som nyss utspelade sig:
 
David - "Du har inga kompisar va?"
Jag - "Nej, vaddådå?"
David - "Nä men jag bara tänkte eftersom du är mobbad och sådär."
 
A OK!!!! Du kan va mobbad, Davidjävel. Ska spöa honom nu. Härrå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0