Jane Eyre

Hur ska ni spendera sista fredagen på året? Jag ska åka iväg till bolaget och handla inför imorgon (då det blir dinnör med kompizar och sen ut på hemligheten) sen ska jag gå på bio med Daniels faster. Vi ska se Jane Eyre, ni vet den nya med Mia Wasiszkoskzxksokozkosk.. amen hon från Alice i underlandet!




Efter bion tänker jag nog baaaara chilla. Kanske kolla lite Harry Potter! Myzkwell. Ladda batterierna inför imorgon!

Nähä, ska man väcka Daniel kanske? Måste åka till bolaget ju. Vi ska ställa av bilen idag så vi måste ju passa på att använda den innan vi förevigt är förvisade till kollektivtrafik... Eller tills vi har råd att ha bilen igen, whateeevs. Innan man skaffar bil har man ju ingen aning (iallafall inte jag) hur mycket det kostar att ha den i månaden förutom bensin och grejer. Försäkringen går ju fan på 1500 I MÅNADEN. Så vi ställer av den nu tills vidare. Vinröda fasan är förvisad till garaget.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0