Pre b-day

Soft dag som fan. Vi förhandsfirar Daniels b-day lite idag, så vi har varit och lunchat med hans kompisar och sen drog vi till Strike där vi spelade arkad och lirade biljard. Det var grymt najs. Mest för att jag var asbra på basketarkaden och vann båda airhockeymatcherna OCH för att jag vann över Daniel i biljard! Här låter vi ingen vinna för att de fyller år... Hehe.

Nu är vi hemma och värmer oss efter att ha tagit oss hem i skitslaskstormsnöregnovädret. Daniel diskar och gör fint för hans kåmpizar ska komma över och chilla. Åh jag längtar till imorgon, ÄLSKAR att ge presenter och fira och göra mysigt. Har preppat awesome frukost på sängen!

Nu börjar det droppa in lite folk så jag ska väl ta och sminka mig lite kanske???? Vill ju inte skämma ut Daniel liksom... :((( <-- trippelhaka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0