Cafino

Hehehehe vaknade av att jag garvade i sömnen, drömde att jag och Daniel satt på ett café och jag utmanade honom att stöta på servitrisen varpå han vänder sig till henne och säger "Tjena cafino!" (alltså en blandning av orden café och fin..o?) HAHAHA åååh. Tyckte iallafall att det var så hysteriskt roligt att jag vaknade av mitt eget garv.

Igår var en skönt oväntad kväll. Åkte ut till mamma och kollade på idol (AMANDA F!!!!) och drack mousserande vin, sen tog jag bussen in till stan och gick hem till min bror och tvingade alla människor där att spela spel med mig. Sen fick jag detta mms av Martin som befann sig på Bishops med Tony Irwing?? -

*sTarStRucK*


Matrin lämnade Tony och Bishops och vi möttes upp på Pitchers och hade det astrevligt. Var ett tag sen vi sågs så det var riktigt soft. Over all en riktigt soft kväll! Ser fram emot denna lördagkväll också, är taggad_brud_89! Ska hem och förferra mig hos Emelie och sen blir det Hc/punkkväll på Bankiren där min bror spelar! PEPPPPPP.

Adios, hasta luego!

Kommentarer
Postat av: snigelpickan

Haha, alltid skönt att vakna av sitt eget garv! Bra start

2011-11-13 @ 15:50:49
URL: http://snigelpicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0