BESVIKEN

Okej, Lucia movie night i år sög ganska rejält. Alla som kom hade nog hoppats på att få se antingen Sherlock Holmes 2 eller The girl with the dragon tattoo, och jag tycker nästan det hade varit hövligt att visa någon av dem? Här kommer utvärderingen av filmerna.



New years eve: Blev glad när det visade sig att detta var den första filmen för jag tänkte att det skulle vara en mysig lättsmält romkom som man blev glad av. Men icke. Den SÖG. Alltså verkligen, så jävla dålig. Den försökte vara Love actually (en av världens bästa filmer) men blev bara ett klyschigt virrvarr av meningslöst bajs som ALDRIG TOG SLUT.




Puss in boots: Den här gillade jag ju såklart, den var sådär gulligt rolig och familjemysig. Garvade sönder mig när katterna dansade i sina små stövlisar. Men den var ju inte vad man hade förväntat sig denna natt. Alla satt och hoppades på storfilmerna och så kommer... denhär?




En gång i Phuket: Sista filmen är alltid en svensk film, så det var vi ju beredda på, men att det skulle vara nån så sjukt dålig som denna hade vi aldrig trott. Efter 20 minuters EXTREMT dåligt skådespel reste vi oss och gick ut. De hade väl kunnat visa Hamilton istället så vi hade fått NÅN action?

Nåväl, vi fick ju gratis popcorn iallafall.. Haha. De hade tävlingar och man kunde vinna en massa fräna grejer mellan filmerna!! De lottade ut ett spel jag verkligen vill ha, som heter Popkult, men jag vann inte :( Sen vann två personer varsitt PS3 med Move till! Det var ett ganska fett pris. Tänk att man ska gå miste om det bara för att man inte dricker Cola Zero. Jag har precis gått upp by the way. Klockan är 16:08 och jag ska ta mig lite frulle! Är det nåt mysigt luciafirande på tv idag? Kan tänka mig att ligga i soffan, tända ljus och get my julmys on'tilthebreakofdawn.

Kommentarer
Postat av: Jeps

Fan va tråkigt!! Det var ju verkligen inga värda filmer alls! Vet du förresten om det är juluppehåll med how i met och gossip?

2011-12-13 @ 17:14:22
URL: http://jeessicahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0