BildZ

Snodde lite bilder från min systers blogg från i lördags! Hade så jävla mysigt, lagade svingod mat (jag lagade spenatlasagne till mig och Niklas dvs växtätarna och Jessica lagade köttfärslasagne till köttätarna), drack vin och spelade spel hela kvällen! Vi hade köpt ett nytt spel samma dag som heter Ego som var jättekul! Man läser ett påstående med tre alternativ, sen ska alla andra betta på vilket alternativ du väljer. Gissar de andra rätt får de lika många poäng som de bettade och den som läste påståendet får poäng för hur många som gissade rätt. Gäller alltså att känna varandra och SIG SJÄLV.

Jag var vacker som alltid



Jessica skulle ta hoppbilder på mig men det såg bara ut som att jag dansade..


Dansbild #2


Syster och jag <3<3<3<33<3<3<3<3<3<3333


Fredrik var där. Vi ägde som lag i Så det kan låta!!


Min bror visade hur mina pannfinnar såg ut...


Moi


Mer bilder kommer sen, när min syster lägger upp fler så jag kan sno dem av henne!! Hehehe. OBS JESSICA om du läser detta vill jag ha bilderna mailade till mig, alternativt på en skiva nästa gång vi ses, så jag kan framkalla dem! POSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0