Godmorgon?

Whaddap pplz?


Här sitter jag nästan helt nyvaket i ett försök att vända på dygnet inför Lucia movie night inatt! Det gick sådär, tänkte vara vaken till typ 7 imorse, däckade 4 - tänkte sova till typ 16, vaknade 13. Jag glömde ta med morgonkissnödigheten i beräkningarna och efter det var det köört. Men låg kvar och "vilade" till typ 14 iallafall, läste VLT osv.

Idag tänker jag bara slöa, inte göra av med någon enegri förutom kanske aktivera hjärncellerna lite och göra en skoluppgift, men utöver det tänker jag bara ägna dagen åt att spöa Daniel i tv-spel och glo på nån soft rulle.

Hoppas det blir schyssta filmer inatt!! Ska bli mysigt att dejtas med Daniel. Trippelbiodejt deluxe!

Anyways, nu blire antingen Worms Armageddon, Marvel vs Capcom 2 eller Little big planet 2 med Danielo. Eller kanske alla tre? ADIOSSSS HASTA LUEGO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0