Klantnyllen

JÄVLA SKIIIIT sa jag igår när jag insåg att jag och Daniel är glömska och totalt glömt bort att vi hade infomöte med vår nya skola igår. Skolan vi går på nu, SweJa kunskapscenter, har ju blivit uppköpt av MedLearn så vi skulle på infoträff och snacka med vår nya handledare och lägga upp pluggplanen osv, men det glömde vi totalt bort. Jippi.

Men har mailat och bett om ursäkt för att vi är klantnyllen och så får vi väl förhoppningsvis ha ett privatmöte med henne. Tsss.

Idag är en mysig dag för min bror Niklas och hans sambo Kira kommer hit så ska vi laga tacos och kolla på Cowboys and Aliens. Kommer bli mega! Så nu måste jag börja städa! ADIOOOOS puzzpuzzpuzz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0