Lebaneezee

Idag har snyggatjejen89 på bilden ovanför varit på stan och lunchat med überfina kåmpizarna Freddie och Emelie! Åt libanesiskt MMmMmmMmmm FYFAN VAD GOTT DET ÄR. Spenatpiroger, vinbladsdolmar, marinerade kronärtskockor och röror med pitabröd. Fattar inte att de har det för 79 spänn på Nancy's? Kommer äta där JÄMT från och med nu. Nu blev jag hungrig igen jao.

Igår var jag svinduktig och gjorde två skoluppgifter. Kanske borde styra en idag också. Men bara om Daniel slutar spela, för att plugga till ljudet av maskingevär och granater a la Battlefield är väl inte det optimala kanske?

Imorgon ska jag och Paniel Daniel fira minijul tillsammans! Kommer bli fetingmysigt fo sho! Laga julmat, kanske baka lite pepparkakor, spela spel och kolla julfilm. Det blir Elf och The holiday tror jag. Alternativt Love Actually igen hehe. OCH ÖPPNA JULKLAPPAR!! Det står ett stort paket till mig under granen, är så sjukt nyfiken!??!?!? IIIIIH.

Nähä om man ska ta och kolla lite Sons of Anarchy i brist på annat då. Pusspådä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0