Lucia movie night

Eftersom att jag och Daniel har haft så himlans mycket att pyssla med på sista tiden så har vi kvalitetstiden med varandra blivit lite åsidosatt, så nu har vi bokat två biljetter till Lucia movie night på SF så vi kan mysa på bio en hel natt! Älskar Lucia movie night, har gått de senaste åren och det är awesome! Tre förhandsvisningar av filmer som pågår mellan 00-07 natten till lucia. Vilken film jag hoppas de visar? Sherlock Holmes såklart! Kanske The girl with the dragon tattoo? Brukar ju alltid vara en svensk film också, jag undrar vilken det kan vara. Hamilton?

Iallafall så ska det bli sjukt mysigt att hitta på något med Daniel! Jag är ju, som ni vet, himlas kär i honom!

Bild på oss från i somras

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0