Pearzingz

Såhär såg jag ut tidigare idag!


Häj blöggers!

Idag har varit en mysig dag. Tog sovmorgon för jag var helt död imorse?? Tänkte gå upp 9 men inte förrän Freddie hetsringde tre gånger vid 11 orkade jag svara och gå upp.. Sen fortsatte jag med att vara död ett tag, sminka mig och småstäda lite. Vid 16 drog jag hem till Sandy och hade mysfika med henne och Millie (som jag faktiskt höll idag utan att tappa eller nåt - WIN). Handlade på fastande mage och köpte luftisar, cream cheese, muffins, päron och drickyoghurt.. Blev mätt. Därifrån drog jag direkt ner på stan för att möta Freddie och se Förbjuden kärlek på Elektra bio! Det är en iransk film om två unga tjejer som förälskar sig i varandra. Väldigt sevärd!

Och nu sitter jag här i sängen och funderar på dethär med att ta ut mina piercings som jag tänkt på ett tag nu. Har ju fyra stycken - i bröstvårtorna och i kinderna. I nippelzarna kommer jag nog ta ut i vilket fall som helst men kinderna är jag mer kluven med. De är ju himla fina men de LÄKER ALDRIG helt. Har haft dem i två år nu och de är inte läkta. Vad tycker ni? Det är ju inte som att jag aldrig kan ta nya eller så, såklart. Daniel är tveksam, han gillar ju kindpiercingarna himlans mycket. Hmmm. Vilken kluring!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0